Shabby Chic box – “Letters… to the soul”

Image

2 thoughts on “Shabby Chic box – “Letters… to the soul”

  1. Laura, am tras cu ochiul la tag-urile pe care le-ai folosit şi mi-am adus aminte că am făcut nu demult o comandă pe un site, pentru hîrtie de orez, că deh…am dorit să-mi realizez nişte panouri shoji cu materiale cît de cît originale şi acolo, pe site am văzut o descriere a tehnicii şerveţelului, căreia nu i-am dat importanţă pentru că nu intră în sfera mea de interes. Însă acum am văzut, aici la tine, care este rezultatul. Dac-ar fi să spun ce-am ales, uite cutia asta şi încă una: cea pe care ai prezentat-o sub titlul “Innocence” 🙂
    Permite-mi, cu tot respectul şi admiraţia pentru hobby-ul tău, doar o singură remarcă: dă posibilitatea pe site a marcării acelui ” Like” . Cred că aprecierea muncii tale va fi mult mai vizibilă, pentru că nu de fiecare dată cineva care apreciază are şi cuvintele la el. 🙂

Leave a Reply

